2011. november 17., csütörtök

A hét kérdése - Kedvenc hely 2. rész

Az előző kérdésben a Keleti Királyságok kedvenc helyét kérdeztem, és elsöprő fölénnyel nyert Eversong Woods. Nagyon kíváncsi leszek, hogy a másik földrészen, ahol az éjelfek, orkok és taurenek élnek, mi lesz a válaszotok.

Melyik a kedvenc helyed Kalimdoron?

1. Régi Ashenvale, vagyis Kőrisvölgy 

Azt hiszem, ezt a helyet szintén nem lehet nem szeretni. A régit, a klasszikusat. Ez volt az egyik olyan hely, amellyel beszippantott magába a Wow világa (lányként nem csoda), hiszen a zöldes-rózsaszínes erdő, a nyugodtság és a természet, amely körülvett, mindig megnyugtatott. Úgyhogy az egyik legnagyobb fájdalmam volt a Cata során látnom, hogy mivé tették a Blizzard emberei :( (ja, és ezt nem egykönnyen bocsátom meg Garroshnak)



2. Hyjal-hegy

A Cata helyszínei közül egyértelmű kedvencem. A története miatt is (ez volt az egyetlen hely, ahol nem untam el a questelést), meg persze azért is, mert jó volt látni, ahogy egyre több helyen jelent meg újra erdő a területen.



Nektek mik a kedvenceitek?

(A Tyrande-os történetet is ígérem, hogy folytatni fogom, talán már a hétvégén, de épp félig költözésben vagyunk, szóval elég kevés az időm)

8 megjegyzés:

  1. Nekem valahogy a Tanaris jött át

    VálaszTörlés
  2. Ogrimmar a mai és a régi is pontosan megfelel!

    VálaszTörlés
  3. Ashenvale - Zoram Stand. Még vaníliában első karim nelf dudu volt. S haverommal (szintén nelf) kötelességünknek éreztük megvédeni hordásoktól a területet. Ezért leparkoltunk a romok között, s mikor mentek instázni elkaptuk őket. A legjobb az azonban, mikor menekültünk, fel a hegyekbe, leültünk a bokorba s shadowmeld :D Egyszer nem találtak meg, még a nagyobbak se, hiszen nem is igen jutottak fel. Mi ismertük hogy kell ugrálni a köveken :D Emellett egy kellemes játékom is volt ott egy nelf papnővel (:

    Azsharat szintén szeretem az őszi színek miatt.

    VálaszTörlés
  4. Nekem a kedvencem a régi Thousand Needles és Tanaris volt :)

    VálaszTörlés
  5. Nekem egyértelműen Winterspring. Teljesen magával ragadott az a terület és az aláfestő zenéje is zseniális szerintem :)

    VálaszTörlés
  6. Sholazar Basin. Az aláfestő zenéje szép, ott vannak a pillérek, meg persze a kedves Oracle-k. :)

    VálaszTörlés
  7. Barrens, szeretem mert nyugodt a cata után meg háburús rész ami megint csak remekül lett megcsinálva. De a favorit az Hyjal remek hely remek történet és remek szinek, elsőnek lágy támadják a nagy fát majd utána jön a pusztulás rész és a szürke föld ahol kultisták ogrék, végül a tüz ellen kell harcolni és leverni ragnarost:D

    VálaszTörlés
  8. Nekem egyértelműen Winterspring. Felüdülés volt végre a sok erdő, és sivatag után. A zóna zenéjét is nagyon eltaláltak. A környezet és a zene, valahogy magányossá és sejtelmessé tette a kalandozót, ha erre járt egyedül, és küldizgetett. Nekem ez jött át, és ezért is tetszik. A másik hely Tanaris, bár meghazudtolom magam, inkább a goblinos küldetések, és a kedvenc instám Zul Farak miatt tetszik.

    VálaszTörlés