2011. november 3., csütörtök

A hét kérdése - Kedvenc hely 1. rész

Na jó, akkor jöjjenek a nagyon egyszerű, de remélem, hogy mégis népszerű kérdések. Keresztül-kasul bebarangoljuk egész Azerothot, általában több karakterrel is. Mégis vannak helyek, ahova akár a hangulat, akár a történet, akár valamilyen emlék miatt szeretünk visszatérni. Azok a kis zugok, amelyek a kedvenceink valamilyen oknál fogva.
Szóval a hét kérdése:

Mi a kedvenc helyed a Keleti Királyságokban, vagyis Eastern Kingdomsban?

Bármit választhatsz, területet, várost, kisebb tájegységek, Kataklizma előtt, Kataklizma után. Mindegy, hogy miért szereted, az ottani questekért, a hangulatért, a történetéért, mert ott lehet a legjobban farmolni,... Valami miatt a szívedhez legközelebb áll.

Eversong Woods, az Örökdal Erdők


 A nemes elfek, illetve ma már a vérelfek hazája a hangulatával tud magával ragadni, azzal a gyönyörű őszies hangulattal, amely melankolikus érzéseket kelt az emberben. Ide még akkor is visszatérek, ha a területnek a Cataclysm-ben semmilyen funkciója sincs. Egyszerűen szeretek itt csavarogni :)


Nyugatvég, vagyis Westfall

Egyszerűen az egyik legjobban eltalált hely történet szempontjából. Ahogy járok-kelek, a táj, az elhanyagolt farmok, az emberek, a questek mind képesek egy nagyon sajátos atmoszférát teremteni. Az az igazi elhanyagolt vadnyugati hangulat, ahol az ott élők erőszakkal próbálják megoldani a problémáikat, és ha nem kapnak segítséget felülről, maguk szervezik meg a saját védelmüket. Már a vanillában is imádtam a történetet a Defias Testvériségről, és nagyon tetszett a folytatás is.


Ezt a képet az MMO-Championson találtam, és csak annyit kérdezett a szerző: titeket nem emlékeztet Nyugatvég Dorothy hazájára, Kansasra?

És nektek mi a kedvencetek?

11 megjegyzés:

  1. Én is Eversong Woods-ot mondanám kedvencemnek, egyrészt mert magával a játékkal is ebben a zonában ismerkedtem meg, másrészről pedig van valami varázslatos a helyben ami azonnal magával ragadja az embert. Plusz ahol a terület szélén ahol már nem csak ezek a sárgás-vöröses levelű fák vannak( nem tudom sajnos a pontos nevüket) hanem már fenyő fák is megtalálhatóak az valami nagyon egyedi hangulatot kölcsönöz a területnek.

    VálaszTörlés
  2. Nekem a kedvenc területem Eastern-ről a Wildhammer törpök hazája Hinterlands a kedvencem. Engem nagyon megfogtak a szabadon röpködő a törpökkel harmóniában élő griffek :) és a questeket is nagyon szerettem itt megcsinálni főleg mikor a kis fiókát kellett kiszabadítani a csúnya trollok karmai közül XD Komolyabban szólva tényleg nagyon szeretem ezt a helyet ez az erdős hegyes vidék számomra nagyon el lett találva (és az apró nemes elf település a tó partján már csak hab a nem létező torta tetején :D)
    A másik kedvenc területeim pedig Elwyn forest és Dun Morogh és persze most hogy mondtátok a blood elfes kezdőnek is megvan a hangulata nekem ott a háttérzene az ami nagyon tetszett.

    VálaszTörlés
  3. Oh a belf kezdő, nem lehet nem szeretni :D
    Nagyon szeretem még Tirisfalt, az egész élőhalottas hangulatával és a sötét, esős időjárás is belopta magát a szívembe. Emellett még Arathi highlands, talán mert picit emlékeztet Rohanra a GYUból.

    VálaszTörlés
  4. Megrögzött Vérelf játékosként a kedvencem egyértelműen Eversong Woods. Nagyon hozza a hangulatot... az elf mágiával átalakított növényzet, a szintén átalakított állatok jelenléte teljesen egyedivé teszi az egész környéket.... ezenkívül óriási kontrasztot képviselnek az élőholtak által hátrahagyott romok, valamint az alatta szóló zene(Lement of the Hightborn)egyaránt rásegít erre az elhagyatott, kicsit szomorkás hangulatra... És akkor még Silvermoonról még nem is beszéltem... mindenképpen a legjobb:)

    VálaszTörlés
  5. Loch Modan-ra teszem a voksom. Az egész egy gyönyörü vidék, a torpék, és a gát.. Persze a kataklizma elött..

    VálaszTörlés
  6. Az én kedvenc területem mind a Cataclysm előtt és után Hillsbrad Foothills. Mindig is szerettem a tájat és (hordás karakterrel) kövezzetek meg de imádtam a küldetéseket amiben a Hillsbrad-i parasztokat kellett öldösni xD a Cataclysm után a terület nagyon megváltozott de megvan a maga Forsakenes hangulata és a legviccesebb küldetések is itt vannak :)
    A másik kedvencem a Cataclysm egyik új területe Gilneas. Nagyon hangulatosra sikeredett a táj. Picit nyomasztó de nagyon illik a történetbe és a worgenekhez valamint az angolos beütése is nagyon jó lett.

    VálaszTörlés
  7. Dalaran eggyértelműen mivel mindíg is a mágusság volt a gyengeségem. :S

    VálaszTörlés
  8. Nekem a legkedvesebb terület szintén Eversong woods. Bár hozzátenném, hogy a tündék a varázslatos környezettel a tavaszt próbálják imitálni, ahol mindig virágba borulva várják a fák az utazót :) Már csak az okoz csalódást, hogy nem látjuk a királyság csodálatos területeinek újjáépülését, de bízok benn hogy a jövőben egyszer a déli területek erdőségei is új életre kelnek, és eltakarítják a scourge minden nyomát :)

    VálaszTörlés
  9. Ghostland nőt a szívemhez mert nagyon meggyűlöltem a wowot akkor mert eladtam és mindig meghaltam. De utána csináltam még egy Belf-et és akkor király voltam ott és beleszerettem a wowba. Ami még jóhely silvermoon és az erdője meg hát hinterlands történetileg meg még swamp of worrows

    VálaszTörlés
  10. Mivel hordás voltam többet kalandoztam Kalindoron, mint a EK ban, ezért nem is fogtak meg úgy a helyszínek itt. Burning Steppes, és Hinterlands amit kiemelnék. BS a környezetével, és sztorijával, hinterland inkább a Trollok iránti "szeretettem" miatt fogott meg

    VálaszTörlés
  11. Nekem a kedvenc helyem, bár ironikus lévén megrögzött paladin vagyok, Uther sírja. Küldetés közbe találtam rá, amikor is próbáltam felderíteni a területet. A másik kedvencem Honor Hold ostromlott környéke. Nagyon jól meglett csinálva és tükrözi a 2 frakció ellentétét.

    VálaszTörlés