2011. október 6., csütörtök

A hét kérdése - A legutálatosabb szereplő

Nos, múlt héten a legkedvesebb szereplőt kellett megnevezni, és bizony a legkülönfélébb válaszok jöttek ki, ugyanaz a név szinte nem fordult elő kétszer.
Ezen a héten pont az ellenkezőjére vagyok kíváncsi:

Ki az, akinek a legszívesebben behúznál egyet, akit a legjobban utálsz a Warcraft szereplői közül?

Bár azt hiszem, hogy erre sokaknak a Garrosh vagy Variann a válaszuk, nekem egy másik szereplő lett az, akinek minden egyes szavánál kinyílt a nemlétező bicskám:

Arygos, a kék sárkány

Igen, Malygos fia, aki Ahn'Qiraj foglya is volt. Aki annyira utálta a szemében apja gyilkosának számító Alexstraszát, hogy inkább az apját őrületbe kergető és nemzetségének nagy részét kiirtó Halálszárny mellé állt. Mind a Wow questjei során, mind a Golden-könyvben olyan mondatokat kapott, amelyekből áradt a pökhendiség, a beképzeltség és a sznobság. Ha volt szereplő, akinek egyáltalán nem sajnáltam a halálát, akkor az ő volt.

És nektek melyik karaktertől áll fel a hátatokon a szőr?

6 megjegyzés:

  1. A válaszom egyértelműen Ragnaros! (Ilidianra számítottál mi? :) )Hiába hullt legbátrabb legerősebb és legbecsesebb harcosaink vére szerte Azerothon ,hogy végre eltűnjön a semmibe, nem.Ittvan megint kitudja számolni ,hogy hanyadjára és ezúttal még több vér kell folyjon ,hogy eltűnjön végre!Ezúttal remélem utoljára!

    VálaszTörlés
  2. Renault Mograine az egyik, amiért képes volt apját feláldozni, persze az ahogyan befolyásolták nem lényegtelen (Csak szóval vagy mágiával is hatottak rá?).
    Másik Uther, valahogy sose tudtam nem Arthas-szal azonosulni a war3 6. pályája előtt. Nekem mindig úgy tűnt Uther nem veszi komolyan a veszélyt, így nem csoda hogy Arthas magánakciózott, aztán hova is süllyedt.

    (Végre tudok hozzászólni, éljen! :D)

    VálaszTörlés
  3. igen nálam abszolút bejön a tipped mert én akit rühellek de nagyon az Garrosh...ha már csak eszembe jut is felmegy bennem a pumpa és ha hordás lennék akkor is utálnám, mert ez a szutyok mindenkinél kihúzta már a gyufát...remélem Vol'jin kinyírja :):P

    VálaszTörlés
  4. Akit leginkább utálok az Garosh.. A Szövetség iránti gyülölete számomra érthetetlen, ahogy a háború vágya is :) Az önfejűsége még sok bajt fog hozni a Hordára..
    A másik, akit gyűlölök az Gul'dan. Elvégre Draenor miatta semmisült meg.. Legalábbis a nagyrésze.

    VálaszTörlés
  5. Én igazán Muradint utálom.Hogy mért?Arthasznak ki kellet volna nyirnia erre Muradin ÉL!

    VálaszTörlés
  6. Akkor akit rühelek pedig horda párti vagyok az Garrosh elöttem már elmondták az okokat. Remélem azt a taót leveri THRALL (4ever) és visszaveszi a "trónt". Akit nem szeretek az Halálszárny, de hogy az mekkora egy tajparaszt az is szent: mek blastedlandsban a portálhoz és felgyújt az a szerencséje hogy még kellet az acsi, de ez mien már?! (jah...és addig küldizni se lehet közben-.-)

    VálaszTörlés