2011. október 18., kedd

A hét kérdése - A következő áldozat

Az eheti kérdés a Wow-Insider tegnapi reggeli kérdése, amely megtetszett, és nagyon kíváncsi vagyok, hogy ti mit gondoltok.

Azt tudjuk, hogy a Blizzard nem kíméli a szereplőket és könnyen elhullajt belőlük egyet-egyet. Ez a vezetőkre is igaz. Ha csak a vanilla Wow-tól nézzük, akkor megöltük Zul'jint, Kael'thast, nemrég Fandralt. A Kataklizmával elveszítettük Cairne-t és úgy tűnik, Magnit is. 

Melyik vezető lesz a Wow következő áldozata?

Szerintem sokan fognak Sylvanasra tippelni, de a róla szóló novella alapján én azt gondolom, hogy bár meg fog halni előbb-utóbb és nem éli túl a teljes Wow-ot, nem az ő ideje érkezik el legközelebb.
Az én jelöltem: Malfurion.

1. Bár csak nemrég tért vissza, a jelentős eseményeknél szinte a kezdetek óta jelen van. Most is ő vezeti a Hyjal-hegyen a fő csapatokat Ragnaros ellen, és bár legyőzték őt, ez majdnem Hamuul életébe került. 
2. Véleményem szerint hamarosan találkozni fogunk az újabb Old Goddal, N'Zoth-tal, aki a Smaragd Álmot is megtámadta a Rémálom keretében, így személyes küldetésének tekintheti ennek az Old Godnak a legyőzését.
3. Az éjelfek halandók lettek és ezt érzik is. Malfurion saját magán is észrevette az öregedés jeleit, és nem tudja, hogy mennyi ideje lehet hátra.

És szerintetek?

7 megjegyzés:

  1. Varian Wrynn!

    1.Ő maga mondta, hogy a fia jobb uralkodó lesz mint ő maga.
    2.Nem ő lesz a következő, de nemsokára eljön az ideje mert ->
    3.Odamegyünk és szétcsapjuk a fejét, ha végre legyőztük az Elfeket!

    VálaszTörlés
  2. Sylvanas és Garrosh párharca tényleg küszöbön áll... nem lehet tudni, meddig tudja Slyvanas a terveit titokban tartani, és főleg, ha kiderül, az ork lesz-e olyan ostoba, hogy nekirontson(Garrosh eddigi harci teljesítménye alapján nem venném biztosra, hogy nyerne:D)
    Ezenkívül Garrosh összecsaphat még Vol'Jinnel is.. a kis dialógusuk, melynek következtében a trollok ki lettek tiltva OGból, kölcsönös fenyegetéssel zárult..
    Malfuriont egy okból nem tartom valószínűnek:
    Egy nemrég visszatért, ráadásul a content eseményeiben kulcsszerepet játszó karaktert nem szoktunk túl hamar viszontlátni a friss események körül...nem kérdés, hogy az Emerald dreames kontentnél(eddig azt mondták, nem lezs külön kieg rá) meg fog jelenni, de szerintem az még elég sokára lesz.

    VálaszTörlés
  3. Szerintem izgi lenne ha Garrosh lenne az. Ki venné át a helyét a Horda élén ez egy érdekes kérdés lenne mert szerintem nála jó páran alkalmasabbak lennének. Szövetség oldaláról pedig Jaina mondjuk. Na akkor elszabadulna a pokol Kalimdoron azt hiszem :P igazából pedig lövésem sincsen kire esik majd a választás legközelebb, mert én Cairne-re például egyáltalán nem számítottam és sokkolt is rendesen.

    VálaszTörlés
  4. Az lenne számunkra a legjobb ha meghal Garrosh kitudja ki által és Eitrigg venné át a vezetést nála tapasztaltabb veterán nincs Og-ben!

    VálaszTörlés
  5. Szerintem olyan ember lesz, akiről rég hallottunk. Én ezmiatt Velen -re tippelek, bár megindokolni nemtudom.
    Aki esélyesebb az Garosh - olyan szinten buta, önfejű és agresszív hogy .. vagy Baine, vagy Varian fogja megölni.
    A másik Varian - ő is egy ostoba harcos, de nem annyira mint Garosh. Ő a horda elleni harcokba fog meghalni, de ez még pár kiegel odébb van..

    VálaszTörlés
  6. Én most a Dranei öreg foszerre gondoltam.Ez nagy csapás lenne az Alliencnek és most már ideje hogy az Ali is szivjon ne csak a horda (garrosh vezér,Cairne meghal)

    VálaszTörlés
  7. Az ali eleget fog szívni az új kiegbe. Meg már most is szívott eleget. Garosh fog meghalni,elöbb vagy utóbb.

    VálaszTörlés