2012. január 9., hétfő

A hét kérdése - Lore-forrás

Na, akkor ez egy kicsit kifejtősebb kérdés lesz, meg egy kicsit személyesebb is, elvonatkoztatva a "ki a kedvenc...", "mit nem szeretsz..." típusú kérdésektől. Akik erre az oldalra látogattok, és esetleg rendszeresen is olvassátok (hamarosan majd mesélek az oldal statisztikájáról), valószínűleg azért teszitek, mert érdekel titeket a "világ és ami mögötte van". :)

Szóval a hét kérdése:

Honnan tájékozódtok a lore-ról?

Nekem kezdetben a hivatalos oldalon található Warcraft történelem segített, természetesen kiegészítve Faceless törióráival a wow-hungaryn. Majd az RPG-könyveket olvastam, elkezdtem figyelni a questekre, utánaolvastam a wowpedián is. Aztán rábukkantam a Wow-Insider Know-your-lore rovatára, amit azóta is rendszeresen olvasok. Emellett időnként néhány más érdekes blogra és oldalra is rábukkanok. Ja, és néhány Warcraft könyvet is elolvastam.

Aki tájékozódni akar, és inkább magyarul, annak kezdésnek a Történelemórát és a hivatalos Warcraft történelem fordítását ajánlanám.

Ti mit olvastok rendszeresen, hogy képben legyetek a lore-ral? Mi volt az első élményetek, az első forrásotok? Hogyan bukkantatok rá más forrásokra?

Szép hetet mindenkinek!

4 megjegyzés:

  1. Hali!
    Személy szerint az első alkalom, mikor a lore-ról olvastam a wowpedián, akkor még szimplán kíváncsi voltam a druidákkal kapcsolatban úgy mindenre(így jutottam el malfurionig, aki máig a kedvenc).
    átböngésztem a wow-hungaryn az összes töriórát, a te írásaidat is(wow-hungaryn és itt is) nomeg persze a legtöbb hivatalos infót wowpedián,wowhead-et is napi szinten vizslatom hátha kiderül vmi ami lore-val kapcsolatos...na meg londoni kiruccanásom során voltam olyan szerencsés h be tudtam szerezni 4db wowregényt (war of the Ancients II-III., Day of the Dragon, Night of the Dragon).

    VálaszTörlés
  2. Számomra is ez a sorrend WoW-hungary(törióra) -> Te -> És nemrég teljesen véletlenül az egyik ismerősöm ki akart dobni egy könyvet de mert ismer engem előbb megmutatta, hát nem egy Warcraft volt? :) (Richard A. Knaak.:Halálszárny)de sajnos ennél több könyvem nincs. :'(

    VálaszTörlés
  3. Nekem az első az Order of watchers hogyan jött létre a wow univerzuma Sargeras és társai történetét nagyon jól összefoglaló irományfolyama volt. Aztán bukkantam rá a Wowhungary-ra és a töriórákra és ott rögtön a te írásaidra is. Egy jó ideje pedig a te ajánlásodra rendszeresen olvasom a Wowinsider-t meg az Orcish knife-on belül a Letters from Northrend és társait mert az meg elég szórakoztató :)

    VálaszTörlés
  4. Anno én a war3-mal ismertem meg ezt a világot, s már maguk az átvezető introk, videok úgy megfogtak, hogy haverékkal mindinkább elmélyedtünk a loreba. Aztán jöttek a könyvek, a wow-hungary-n találtam rá én is az OoW kronológiájára (otthon nem volt még netem, könyvtárba kellett mennem, s úgy írtam ki egy lapra az adatokat :D), aztán jött a wowwiki, a töriórák meg a te írásaid. Emellett szintén a Wowinsider-t szoktam még lesni, q-kat olvasgatni.
    No meg ha rp-zgetünk ott is remekül kiegészítjük egymás tudását :D

    VálaszTörlés