2011. december 4., vasárnap

A hét kérdése - Kedvenc hely III. rész

Továbbra sem fejeztem be, hiszen van még 2 "kontinens" amelynek legszebb helyére kíváncsi vagyok. A helyszín még mindig Azeroth, és a kontinens a Sundering után északra került terület, Északszirt, vagyis Northrend. A területtel először a Warcraft3-ban találkoztunk, a Wow-ban pedig egészen a Wrath of the Lich Kingig kellett várnunk, hogy bebarangolhassuk ezt a részt. Szóval a kérdés (amin senki nem fog meglepődni):

Mi a kedvenc területed Northrenden?

Howling Fjord



Itt questeltem először az északi területen, és egyszerűen magával ragadott a skandináv hangulat. Szinte éreztem a csípős, szeles időt, a rám sütő napfényt, a tiszta levegőt. Szerettem a viking stílusú vrykulokat, az itteni építészeti stílust, amely nagyon illett a területhez.

És neked mi áll legközelebb a szívedhez?

5 megjegyzés:

  1. Dalaran mint a múltkor is írtam ez a legjobb, a sok emlék ami még megmaradt a 3.-háború idejéről ez volt a legnehezebb rész, és most visszatérni békében mégjobb mágusként ott lenni!

    VálaszTörlés
  2. Dalaran igazán szép hely, ám történelmi háttere - Gharitos tábornok gusztustalan viselkedése a tündékkel - kicsit ellenszenvessé teszi a helyet számomra. Grizzly hills egy igazán gyönyörű hely, kicsit az amcsi prérire emlékeztet, nekem ez a kedvenc helyem :)

    VálaszTörlés
  3. Howling fjord nagyon el lett találva bár a déli része jobban tetszik mint az északi. A kikötő városok a legjobbak mind a horda mind az szövetség részéről a kivitelezés és a küldik miadt olyan érzésem volt mintha pl egy Undead vagy Human kezdő zónában volnék nem pedig 70 ről próbálok meg fejlődni 71-re rengeteg xp összeszedésével.

    VálaszTörlés
  4. Nekem vhogy Storm Peaks jött át, az ottani zene és questek teljesen más feelinget adnak mint a többi zónában.

    VálaszTörlés
  5. Storm Peaks, az nagyon tetszett, a zene a havas szélfujta tájjal valami csodálatos. A questek is jók. valahogy más mint a többi.

    VálaszTörlés