2012. június 7., csütörtök

A hét kérdése - Ki hiányzott a Cataclysmból?

A Cataclysm kiegészítő néhány karakter/szereplő életébe nagy változásokat hozott. Még a felvezető során elvesztettük Cairne-t, Garrosh-ból hadfőnök lett, Thrall a világ megmentőjeként tündökölt, a sárkányok, köztük Kalecgos rivaldafénybe kerültek, Deathwing meghalt, ismét előkerült Cho'gall, Malfurion, Cenarius,...

És mégis... ki az, aki neked a legjobban hiányzott?



Akiről azt hittem, hogy több szó fog esni ebben a kiegészítőben, és kár, hogy nem így történt, az Azshara. Azok után, hogy Darkshore partjainál egy questchain végén feltűnt, azok után, hogy a nagák egyre több helyen jelentek meg, hogy Vashj'irban olyan sok mindent megtudtunk róluk, hogy kapcsolatban állnak az Old Godokkal, sőt, Darkshore azt sugallta, hogy a Twilight's Hammerrel is... nos, ezek után azt hittem, hogy egy picivel többet megtudunk Queen Azshara jelenlegi helyzetéről és kicsit hangsúlyosabb szerepet fog kapni. (főleg, hogy egy ilyen kép is készült)

Bár a Blizzardot ismerve, ami késik, nem múlik, és biztos, hogy előbb-utóbb találkozni fogunk a nagák királynőjével!

4 megjegyzés:

  1. Én speciel a képregényekből ismert Med'an-t hiányoltam, Medivh fiát.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Igen, Med'an valóban nagyon hiányzik az egész játékból :(

      Törlés
  2. Én szó szerint az Argent Crusadet hiányolom ami a világ eggyik legerősebb és legelitebb serege lett NHorthlandon. Kicsit hülyén fest, hogy csak úgy eltüntek :S

    VálaszTörlés
  3. Egyértelműen Azshara, bár Neptulon elrablása után kíváncsi vagyok hogy mit találnak ki számára, mert ha jól tudom Throne of the Tides insta végén Ozumat elviszi őt valszeg Azsharának.

    VálaszTörlés