2015. február 2., hétfő

Megújulás

Az életben a legtöbb dolog folyamatosan változik, kevés van, ami állandó. Így van ez az emberekkel is, és így van ez ezzel a bloggal is.

Sokan tudjátok - hisz vannak, akik a kezdetektől olvasnak -, hogy 2010. nyarán kezdtem el a wow-hungary-n magyar nyelvű fordításokat közzétenni a lore-ral kapcsolatban, kezdetben a Wow RPG könyvekben található cikkekből. Mint mindenki, én is kaptam jópár negatív visszhangot az elején, azonban ezek mellett több volt a bátorítás, így tovább folytattam azzal, hogy igyekeztem az építő jellegű kritikákat és tanácsokat megfogadni (bár néhány dolgon azóta se vagyok hajlandó változtatni pl. név magyarítás :) ).

2011. januárjában aztán elindítottam saját blogomat, kezdetben azért, hogy a Blizzard hivatalos oldalán akkoriban megjelenő Vezetőkról szóló novellákat folyamatosan magyarra fordítsam, és úgy gondoltam, hogy ezzel már nem kellene folyamatosan a wow-hungaryt leterhelnem, hanem inkább saját oldalt készítek. Így jött létre a wowlore-forditas.blogspot.com.

Ez a blog aztán hamarosan elegendő felületet biztosított nekem más jellegű munkáim kitételére is. Bár továbbra is írtam a wow-hungaryre (mégiscsak azt olvassák a legtöbben, onnan lehet a legkönnyebben olvasókat toborozni), egyre több kisebb-nagyobb tartalmat kizárólag a blogon jelentettem meg. Lassan kialakult egy ottani olvasóközönség, aki azóta is hűséges hozzám, immáron több mint 4 éve. Úgy gondolom, hogy mai rohanó világunkban, amikor naponta jönnek létre új blogok és szűnnek meg régi oldalak, 4 év hosszú idő, és én büszke vagyok rá, hogy 4 éve olvastok engem. Köszönöm nektek!

Az elmúlt félévben azonban egyre többször gondolkodtam a váltáson. Ez részben nektek köszönhető, mivel egyre többen írtátok, hogy számotokra a legjelentősebb magyar nyelvű lore-bázissá nőtte ki magát a blog (ez talán részben a wow-hungaryn sajnálatos módon megszűnt Történelemóráknak is köszönhető). Emellett most már többen is megtiszteltetek azzal, hogy saját írásaitokat rám bíztátok, hogy tegyem ki az oldalamra, aminek én minden esetben eleget is tettem, sőt, biztatok mindenkit, aki egy kis kedvet érez magában, hogy bátran írjon, örömmel fogadunk és olvasunk minden írást!
Mindenesetre úgy érzem, egy kicsit kinőttem a blog.hu adta lehetőségeket. Sok mindent máshogy szerettem volna, és ezeket nem lehet megvalósítani ezen a blogmotoron. Ezért eljött a váltás és a megújulás ideje.


Így örömmel jelentem be nektek, hogy a Wowlore fordítások új helyre költözik!!!
Az oldal új címe: wowloreforditasok.wordpress.com


És hogy miben más, mint a korábbi?

Végre nemcsak kategóriákra tudom bontani a tartalmat, hanem külön fel is tudom címkézni őket. A menü is számomra átláthatóbb, és talán ti is könnyebben tudtok eligazodni rajta, illetve egy új látogató is talán könnyebben fel tudja magának fedezni.

Új tartalomként kipróbálom, hogy működne-e egy fórum (remélem lesz rá igény). Itt bátran tehettek fel kérdéseket, illetve írhatjátok le nézeteiteket a történettel kapcsolatban, remélem egy idő után tartalmas beszélgetések tudnak kialakulni.

Természetesen ez az oldal sem tökéletes, azonban ingyenesen ennyi változtatási és módosítási lehetőség állt rendelkezésemre. Amennyiben lelkes adakozók megszánnak, úgy hajlandó vagyok pénzt áldozni az oldalra :))

Egy azonban változatlan: igyekszem változatlan minőségű és tartalmú anyagokat, cikkeket megosztani veletek, és igyekszem továbbra is mindenkinek válaszolni a kérdéseire, kéréseire.


Szóval fogadjátok szeretettel az új oldalt, és amennyiben kérdésetek, észrevételetek van, írjátok meg nekem kommentben (az új oldalon a kommentelési lehetőség a lap legalján van (sajnos :()).

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése