2014. július 15., kedd

Hét kérdése - Mi érdekel a lore-ban?

Újabb, talán kicsit technikai jellegű kérdés, de számomra fontos, mivel arról szeretnék írni, ami másokat is érdekel. Tudom, aki most nem játszik, az talán a mostani sztorira kíváncsi, míg aki csak 1-2 kieggel ezelőtt kezdett el játszani, az a korai történelmet nem ismerheti talán olyan behatóan. 

Szóval a mostani kérdés:

Melyik korszak érdekel a legjobban? Miről olvasnál szívesen?


Nekem is sok minden van, ami kusza a fejemben és én sem vagyok mindennel tökéletesen tisztában, ez főleg a WarcraftI-II történetét jelenti. Viszont a mostani lore-ban meg már annyi szerteágazó szál van, hogy azt sem lehet mind tökéletesen fejben tartani. 

Bár elkezdtem az ork klánok történetét, csupán a Frostwolves klánig jutottam, és ezt egyelőre pihentetni is fogom (annyira nem csípem az orkokat, más jobban érdekel). A tegnapi Warcraft Retrós történethez hasonlóan még 3 másik ilyen leírás van (A WarcraftI-II Manualból), azok mindenképpen elkészülnek, a 2. már félig készen van.

Többször is akartam már írni még a Cata alatt az Ancient-ekről és Neptulonról többek között. Szívesen írnék az ember királyságokról, hogy melyikkel mi történt és mi a helyzet velük ma. Ugyanígy az egyes népek története a Cata és a MoP alatt. Van már összegyűjtött anyagom a bronz sárkányok és az idő kapcsolatáról is, ami meglehetősen aktuális. És a fejemben már ki is rajzolódott egy sorozat, amelyben részletesen végivennénk a most befejeződött Alli-Horda háború minden részletét (az első két rész anyaga már meg is van). Sokszor gondoltam arra is, hogy írni kellene a Wow mangák és képregények (Warcraft Legends, Death Knight, ...) történetéről is, illetve könyvismertetőt az egyes Warcraft könyvek tartalmáról.


Kérlek, írjátok meg, hogy nektek miről lenne kedvetek olvasni, akár a fent felsoroltak közül, akár más témában. Tudom, hogy ezt már sokszor írtam, de számomra fontos a visszajelzés tőletek, mert bár én jól szórakozom, jó tudni, hogy rajtam kívül mást mi érdekel, mi vonz a Warcraft lore-jában.

8 megjegyzés:

  1. Hali :D A legtöbb ötleted nagyon tetszik, azonban van, ami kevésbé. Például az Emberi Királyságok, szerintem ez egy többször átrágott téma , ami kevésbé lehet érdekes, mint mondjuk egy Bronz Sárkányos story. Persze biztos tudnál újat mondani, de nem annyit, hogy egy hosszabb szöveget érdemes elolvasni érte. Engem a lore azon része érdekel, ami nem kap akkora megvilágítást, mégis újból és újból visszatérő elemei, például egyes kevésbé ismert fajok (Makrurák) és szervezetek (SI:7) történetei. De nagyon jó téma az Alli-Horda háború, amiről inkább questelés vagy dungeon-özés közben kaphatunk bővebb információt, ANGOLUL. Ami nagyon nehézzé teszi a jelenlegi lore ismeretét az angolul nem tudók körében. Ugyan ilyen probléma a magyarul ki nem jött könyvek és mangák is. Ezek szerintem sok mindenkit érdekelnének. Remélem segítettem. :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszi a visszajelzést :) Az ember királyságoknál inkább arra gondoltam, hoogy ma mi van egy Alteraccal vagy egy Stromgarde-dal, illetve mi lett ezen uralkodók leszármazottaival. SI:7-et jó hogy írtad, arról is régóta tervezek írni, anyag is megvan, sõt az elsõ pár bekezdés is.

      Törlés
  2. Engem Kalec és a sárkányok története érdekelne. Aveenaa történetére is kíváncsi lennék.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Kalec és Anveena történetéről itt olvashatsz:

      http://www.wow-hungary.com/node/8951
      http://www.wow-hungary.com/node/8976
      http://www.wow-hungary.com/node/9013
      http://www.wow-hungary.com/node/17766

      Kalecről meg itt még bővebben:
      http://www.wow-hungary.com/node/17497
      http://www.wow-hungary.com/node/15858
      http://www.wow-hungary.com/node/15917

      http://www.wow-hungary.com/node/22642
      http://www.wow-hungary.com/node/22659

      Amelyik link nem jön be, az a wow-hungary hibája, elvileg hamarosan ki lesz javítva.
      Remélem, tudtam segíteni :)

      Törlés
    2. És emiatt a hiba miatt nem lehet megnézni a többi, Tides of War előtti művedet sem?

      Törlés
    3. Igen, amikor volt egy pár hónapja a szerverleállás a wow-hungaryn, akkor állítódott el, még én sem tudom megnézni őket, ráadásul olyan gépre voltak lementve, ami már nincs nálam, ezért nem tudom ide se átpakolni. Amit már átraktam ide, az olvasható, amit nem, az sajna egyelőre nem olvasható, de Wolvie ígérte, hogy amint lesz ideje, kijavítja.

      Törlés
  3. Engem legjobban a high elf- blood elf kérdéskör, a komplett high elf faj Kael előtti történelme, és a mostani történelmük érdekel igazán. A loarderoni szövetségben elfoglalt helyükről kevesebb info van, és nicns több sajnos a Hordában elfoglalt helyükről sem. Jó, persze ismerem a Napkút trilógiát, és LorThemar Teron novellasorozatát, ám ettől függetlenül az a véleményem az elfekről nagyon keveset tudnak azok, akik a lore iránt érdeklődnek - emiatt rossz vagy téves vélemény alakul ki a játékosokban róluk.

    Ami emellett nagyon érdekelne az újdonságok között az a Warcrimes regény cselekménye, hisz ez az új kieg egyik felvezetője, a másik pedig a pandariás kontent lezárása.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. War Crimes kb. 40%-a van feldolgozva, be kéne azt is fejeznem, csak lusta vagyok :(

      Amúgy tényleg rengeteg a félkész írásom, illetve egyes témákhoz 20-30 oldalnyi összegyűjtött anyagom, csak át kéne rágnom magam rajta, be kéne fejeznem. Aztán hirtelen jön egy ihlet (pl. Blood Knightok) és akkor azt megcsinálom kb. 2 nap alatt. De van olyan félkész írásom, ami kb. 2 éve várja, hogy befejezzem.

      Törlés