2014. április 18., péntek

Hét kérdése - Te min változtatnál?

Mint láthatjátok, ismét itt vagyok és az oldalnak is megújult a külseje, amely remélem, hogy tetszik nektek. Hogy mennyire lesz időm, nem tudom, de állandósult napirendünkbe most már be tudok iktatni 1-2 szabad órát, és persze ismét előkerült nálunk a játék (még nem játszunk, de már beszélünk róla). Bevallom, hiányzott is az oldal, illetve új ötleteim, témavázlataim vannak, remélem, hogy meg is fogom valósítani őket.

A mostani kérdés rendhagyó módon nem a Warcraftra, hanem a blogra vonatkozik:

Te mit változtatnál meg a blogon?


Nemcsak külcsín tekintetében, hanem témák, rovatok tekintetében is. Sokan írtátok már korábban is nekem, hogy szívesen olvasnátok pdf-ben, neten kívül is a történeteket. Ezért egy új menü jelent meg, a letölthető történetek, ahova néhány történetet már fel is raktam, és igyekszem még felpakolni olvasnivalót.

A magam részéről szívesen tenném interaktívabbá az oldalt, de még nem találtam rá módszert.

Szóval ne fogjátok vissza magatokat, ugyanis kritizálhattok is, leírhatjátok, hogy mi nem tetszik, mi túl sok. Légyszi, amennyiben nem változtatnál semmit, azt is jelezd, mert számomra fontos a visszajelzés, hiszen akkor látom értelmét folytatni az oldalt, ha tényleg vannak olvasói.

Előre is köszi minden választ itt vagy a facebookon!

mgitta

4 megjegyzés:

  1. Szia,

    nekem az új dizájnnal sokkal jobban tetszik az oldal.

    Viszont a fejléc, vagy banner, lehetne egy egybefüggő kép. A hosszúsága legyen akkora, hogy kitöltse a fenti részt egészben és ne osztódjon 3 részre (az én kicsi monitoromon 3 részre van osztódva :)). Plusz legyen jó minőségű (viszont a mérete (mármint fájl méret) legyen ugye kicsi, hogy betudja tölteni a böngésző gyorsan, akár mobilon is).

    Illetve ha ezt sikerülne megoldanod, akkor a feliratot is nyugodtan beletehetnéd, valami WoW-os, vagy WoW-hoz hasonló tipoval (azaz betűtípussal), csak arra figyelj ez esetben, hogy a főoldalra visszadobó linkre rálehessen kattolni így is (ezt nem tudom hogy tudod megoldani a blogspot-on, de ötletként a most fent lévő feliratot én kitölteném szóközökkel és a képen lévő új felirat/cím-re helyezném rá, de amúgy nem ismerem a blogspot lehetőségeit, lehet van rá funkció).

    Nagyából ennyi lenne, az többi dolog szerintem rendben van, színek stb jó. Remélem tudtam segíteni és építő kritikával szolgálni.

    A fordítások pedig tetszenek (kivéve a Pandaria-s pandás történetek, de ott se a fordítás miatt, hanem maga ez a pandás dolog annyira... gáz, oké oké kínaiak, de akkor se kellett volna ennyire nagy bölcsnek lenniük, vagy nem tudom, meh :/ ).

    Minden esetre remélem fogod folytatni őket!! :)

    Ja és még valami, több tauren-es sztorit!! :D

    Üdv,
    Taka

    VálaszTörlés
  2. Nekem tetszik az új oldal :D És szerintem nem lenne túl jó az sem, ha nagyon interaktív lenne, én általában telefonról olvasok és így legalább gyorsan betölti az oldalt, több idő marad az olvasásra :D

    VálaszTörlés
  3. Szerintem így minden jó ahogy van:D

    VálaszTörlés
  4. Nekem is tetszik minden ahogy van több és több fordítást kérnénk :D

    VálaszTörlés