2012. augusztus 29., szerda

Hét kérdése - Kedvenc kaszt

Kérdezni is régen kérdeztem már bármit is, szóval a blogon lévő 100.(!) bejegyzés legyen egy kérdés.
A kérdés talán nem annyira kapcsolódik a lore-hoz, mint az eddigiek, de talán a személyiségünknek egy kis szeletét mutatja meg. Mindenesetre a Warcraft világában mi magunk is számtalan karakter bőrébe bújhatunk. Nemcsak azt választhatjuk meg, hogy milyen fajjal játszunk, hanem azt is, hogy mi legyen a fő "foglalkozásunk", vagy inkább harci módunk.  
Lehetünk harcosak, gyógyítók, ravaszok, álnokok, erősek, segítők. Itt most nem arra gondolok, hogy szerinted melyik kaszt a legjobb játéktechnikai szempontból, hanem arra, hogy melyik az a kaszt, amelyikkel a legkönnyebben tudsz azonosulni.

Szóval melyik a kedvenc kasztod?

Az én kedvenc kasztom a druida. Amikor először választhattam saját karaktert (mert a férjem megengedte), akkor egy éjelf hölgy druidám lett, akit Deirdának (ejtsd: Dírda) hívtak. Nagyon élveztem vele játszani, szerettem, mikor átváltozhattam más állatok bőrébe, imádtam cicaként lopakodni, gepárdként szálguldani. És szerettem, hogy tudtam vele gyógyítani, ami mindig fontos volt számomra, és igazán azt éreztem közel magamhoz. Kifejezetten szerettem Moonglade-be menni vele, és úgy éreztem, hogy a tauren druidákkal is összetartok, mindig örültem, ha olyannal is találkoztam (őt soha nem is bántottam).

A másik kaszt, amit szeretek, szintén gyógyító kaszt, a papok, ezzel játszottam a legtöbbet, mivel egy vérelf papnő, Venjalea volt az, akivel 85-ös szintig eljutottam. Nála nagyon megtetszett, ahogy a papok az árnyékot használva pusztító erővé változnak, ugyanakkor mégis gyógyítóak eredendően.

2 megjegyzés:

  1. Nekem is a kedvencem a night elf druida ,mellette pedig szintúgy a pap és még a paladin.

    http://browse.deviantart.com/?order=9&q=night+elf+druid&offset=384#/d4tk68g

    VálaszTörlés
  2. Én leginkább a bosszúálló (retribution) paladinnal vagy a warriorral tudok azonosulni, mer ez a két kaszt mindig benne van a harc sűrűjében és igazán szabad érzés amikor solozik velük az ember

    VálaszTörlés